МИССИЯ: "Біз білім алушылардың өзін-өзі табысты жүзеге асыруы үшін, олардың жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, білім беру сапасын арттыруға бағыт аламыз" Миссия школы: «Мы нацелены на повышение качества образования с учетом индивидуальных возможностей обучающихся для их успешной самореализации» Құндылықтар: Білім Кәсібилік Отансүйгіштік Адамгершілік Ынтымақтастық Ценности: 1.Знание 2.Профессионализм 3.Патриотизм 4.Гуманизм 5.Сотрудничество Болашаққа бағдар: 2030 жылы біздің мектеп Қазақстанда инклюзивті білім беруді енгізу бойынша алғашқы 10-дық топ тәжірибелік алаңында болуды көздейді; Видение: В 2030 году наша школа в топ 10-ти стажерских площадок по внедрению инклюзивного образования в Казахстане;
Кіру
AA+
МИССИЯ: "Біз білім алушылардың өзін-өзі табысты жүзеге асыруы үшін, олардың жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, білім беру сапасын арттыруға бағыт аламыз" Миссия школы: «Мы нацелены на повышение качества образования с учетом индивидуальных возможностей обучающихся для их успешной самореализации» Құндылықтар: Білім Кәсібилік Отансүйгіштік Адамгершілік Ынтымақтастық Ценности: 1.Знание 2.Профессионализм 3.Патриотизм 4.Гуманизм 5.Сотрудничество Болашаққа бағдар: 2030 жылы біздің мектеп Қазақстанда инклюзивті білім беруді енгізу бойынша алғашқы 10-дық топ тәжірибелік алаңында болуды көздейді; Видение: В 2030 году наша школа в топ 10-ти стажерских площадок по внедрению инклюзивного образования в Казахстане;
AA+
+7 (777) 777-77-77

Notice: Undefined index: headerType in /var/www/vhosts/zhez-school3.edugov.kz/httpdocs/templates/shkola_it/html/mod_btn/authMobileDropdown.php on line 20
Вход в аккаунт kz
Атауы Жүктеу
1 Әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары 2024-2025г
2 Отчет соц.педагога 2022-2025г
3 план работы 2024-2025г

 

«Сәтті тестілеу тактикасына арналған әмбебап рецепттер»

1.Тестілеуден бір күн бұрын ештеңе жасамауға тырысыңыз. Демалыңыз, көңілді болыңыз және алдағы тестілеуді ұмытуғатырысыңыз.

2. Тестілеуден бұрын жақсы ұйықтаңыз.

3. Ал сен сынып есігінің алдында тұрсың. Демал! Бірнеше рет айтыңыз: «Мен тынышпын! Мен мүлдем тынышпын».

4. Эмоцияңызды реткекелтіріңіз, ойыңызды жинақтаңыз.

5. Бәрі ойдағыдай болатынына сенімділікпен сабаққа кіріңіз.

6. Арқаңызды тік ұстап, ыңғайлы отырыңыз. Сіз бәрінен биіксіз, ақылдысыз, айлакерсіз және табыс қажет еміндеп ойлаңыз. «Мен тынышпын, мен мүлдем тынышпын» деген сөздерге назар аударыңыз. Оларды баяу бірнеше рет қайталаңыз. Ойдан бас тартуға болмайды, себебі бұл қосымша стрессті тудырады. Ақырында қолдарыңызды жұдырықпен жұмыңыз.

7. Шиеленістіжеңілдетуүшінтынысалужаттығуларынорындаңыз:

- жайлыотырыңыз,

- мұрынарқылытереңтынысалу (4-6 секунд),

- тынысалудыұстау (2-3 секунд).

8. Болашақта алаңдамау үшін жәнетестілеудің дизайны туралықажетсізсұрақтарқоймау үшін мұқият тыңдаңыз. Олар сізге бәрін түсіндіреді: форманы қалай толтыру керек, қандай әріптерді жазу керек, мектеп нөмірін қалай кодтау керек және т.б.

9. Шоғырлануға тырысыңызжәнебасқалартуралыұмытыңыз. Сізүшін тест уақыты мен тапсырмасы бар форманы реттейтін сағаттар ғана бар. Ақырын асығыңыз. Берілген тапсырмаларды соңына дейін оқыңыз. Шапшаңдықсіз тапсырманы бірінші сөзден түсінуге әкелмеуі керек, бірақ сіз соңын өзіңіз шешесіз.

10. Барлық сұрақтарды қарапшығыңыз және жауаптарына күмәніңіз жоқ сұрақтардан бастаңыз. Сонда сіз тынышталып, жұмыс ырғағынаенесіз. Кез келген тесттесіз жақсы білетін сұрақтар бар, тек өз ойыңызды жинақтаңыз.

11. Жаңа тапсырманы бастаған кезде алдыңғы тапсырманың бәрін ұмытыңыз - әдетте тест тапсырмалары бір -бірімен байланысты емес.

12. Жою арқылы әрекететіңіз! Сәйкес келмейтін жауаптарды біртіндеп алып тастаңыз.

13. Егерсіз жауаптың дұрыстығына күмәндансаңыз, сізге таңдау жасау қиын. Интуицияңызға сеніңіз!

14. Ең болмағанда көзіңізді жұмып, айқын қателіктерді байқау үшін өз жұмысыңызды тексеруге уақыт қалдырыңыз.

15. Барлық тапсырмаларды орындауға ұмтылыңыз, бірақ іс жүзінде бұлшындыққа жанаспайтынын ұмытпаңыз. Өйткені тест тапсырмалары қиындықтың максималды деңгейіне арналған, ал жақсы баға үшін тап